8 år av sorg.

Skulle ha skrivit detta inlägg redan i torsdags, men blev aldrig av. Den 18e december var ett specielt datum för mig. Min lillasysters biologiska pappa, tillika min styvfar under 6 års tid skulle ha fyllt år. Istället för att fira den födelsedagen påminns vi om att det var 8 år sedan han försvann ur våra liv.

Jag minns honom tydligt, värre är det för lillsyrran som bara var 3 år gammal.
Förstår fortfarande inte varför han lämnade oss. Varför ville han inte prata med någon, försöka lösa dom problem han hade.
Din väg ut var självisk och ofattbar. Din lösning var fel. Du hade två barn och mig som älskade dig.

Saknar dig fortfarande, men främst är jag arg för att du skadade min syster så.

Usch. Orkar inte skriva mer om det. Blir bara ledsen.
Vila i Frid.



















































































































































































































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0