Dan före dopparedagen..

Kom hem för en dryg timme sen, följde med Harry till centrum förut för att handla julklapp till hennes lillasyster. Passade själv på att köpa två julklappar så måste se till att slå in dom senare.

Hämtade även ut mitt stoooora paket från Ellos, mina julklappar tills mig själv, så ska öppna de paketet och hoppas att allt passar, man vet ju aldrig när man skickar efter.

Innan hennes farsa kom och hämtade henne så gick vi in och tog en mysig julfika på café Gullvivan. Helt ok place eftersom persinalen är så trevliga och det är grymt bra priser...Högdals eliten. haha.

Nej, nu ska jag slå in paket sen fixa lite mat. Ikväll blir det jobb kl 22-06.

Puss på er alla!

Me and Harry på hennes födelsedags kryssning!

Kommentarer
Postat av: broder

på bilden där ni lika som bär hihi...

du inte ensam finns hos oss ändå i tanken...

SÅ kul jennifer kommer så ska de vaaaaa:)





love ya....snart ett nytt laddat år

2008-12-23 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0