Dygnsrytm my ass!

Eftersom jag vaknade så tidigt igår beslöt jag mig att hålla mig vaken under dagen så jg kunde somna på kvällen och få igång någon slags dygnrytm igen, vad händer då? Jo, jag somnar redan vid 19tiden (!!!) igår och vaknar tunt kl 3 nu på morgonen och är redo för frukost typ.

Kan ju inte bli mer snurrigt. Enda problemet är nu att jag ska iväg och jobba. CHefen ringde igår och fråga om jag kunde hoppa in, tydligen massa folk som är "sjuka". Så blir 12.30-20.30 idag, ett dagspass, det ska bli spännande. Har ju bara kört nattpass i typ 2 månader så är inte van att det ringer konstant. Som sagt, ska bli kul och se hur det känns.

Ne, nu måste jag fixa något att äta. Hungrar ju ihjäl...
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0