Imorgon börjar det...

Imorgon är första jobbpasset inför julen. Kommer bli massa jobb mot vad jag är van vid.
Blir först Torsdag (8h), Fredag (10h) och Lördag (12h), Sen har jag fått förfrågan att jobba på Måndag igen från kl 20-07, 11 timmars pass. Brukar aldrig tveka, fin fina pengar ju, men ska jobba Tisdag-Fredag hela veckan ju. Låter rörigt? Helt enkelt kommer tillbringa mesta tiden på jobbet den kommande veckan.

Sen på Lördag den 27e kommer förhoppningsvis syrran, inte spikat tiden med morsan än men till 99% så blir det så. Ska bli skönt och träffa lillskiten igen. Har ju lägenheten för oss själv tror jag eftersom Harry skulle ner till killen i GBG. Får väl se om vi kan hitta på nåt kul när hon är här nu, blev ingen bio sist eftersom jag skulle jobba så kanske får ta igen det.

Nu till något helt annat, fick en oväntad julklapp med posten idag. Underbara Forsman hade skickat en cdskiva och en asgammal ful bild på oss två, typ från 2002 eller något när vi är på en fest. Kul värre och inte nog med det, nu på eftermiddagen kom ett jättefint sms från henne. Usch. SAKNA TILL TUSEN.
Vi måste ses snart igen.

Lillsyrran på Vargen



Världens Finaste Tess...

Kommentarer
Postat av: broder

Så härligttttttttttttttttttttt

syrran kommer får vara med dig...

Ja TESS är bar att ha ,..jag saknar den lilla syrran oxå hihi...

O dig o Jennifer.....min bild...hihiih på vargen:)

2008-12-17 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0