Julklappar till mig själv...

Blir ju som sagt inget julfirande för mig detta år då jag ska jobba, så bestämde mig för att fixa lite julklappar till mig själv. Beställt ett stort paket från Ellos igen, blev lite smått och gott, så när jag fått hem allt så ska jag rensa ur garderoben och kasta massa gamla slitna kläder. (som borde kastats för evigheter sen)

 Härligt att köpa julklappar till sig själv! Detta är lite av av det som kommer: 

Supersöt tunika, beställde den i brunt, svart och mörkpetrol..
Halsband med litet Eiffeltornshänge...Viva la France!

Lila tunika...ovanligt med färg för att vara mig :)

Fynd från Herravdelningen..tshirt med tryck

  Gråblå tunika, tyckte bara den var så himla söt..

Stickad snygg kofta, också från Herravdelningen!

Kommentarer
Postat av: broder

det blir fint....

2008-12-09 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0