Kläd lycka och Framtid..

Öppnade som sagt paketet från Ellos förut och snacka om att jag blev positivt överaskad! Tunikorna var jättefina! Halsbandet hur sött som helst, bäddseten till sängen var jättefint och Koftan var hur mysig som helst! Kan inte vara mer nöjd. Hipp Hurra. :)

15 minuter till julafton nu, ska spendera natten på jobbet, slutar kl 06, ska bli spännande och se vad det är för folk som ringer på julafton. Kan tänka mig att endel ensamna människor kommer ringa imorgon kväll, men det är sånt man får ta.

Längtar till det nya året, har pratat med Harry om stora spännande förändringar och jag ser positivt på år 2009. Detta året ska bli fyllt av roliga upplevelser och det ska bli spännande att följa Harry efter hennes operation och viktminskining. Min egen hoppas jag på också. Nytt år, nya tag.

Årets Sista dagar med lillsyrran ska bli härliga. Ska käka allt "förbjudet" för att sen gå över till mitt och Harrys hemliga projekt. Idag blev det tex. årets sista pizza, eller snarare imorgon eftersom det finns leftovers kvar i kylen. Medan alla ni andra frossar julmat och jul/nyårs fyllor ska jag göra upp en plan. Nu är vi två som kämpar. Du och jag mot världen Harry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0