Lite Avundsjuka..

Det känner jag idag. Tittar runt i dom vanliga bloggarna jag brukar läsa och verkar som de flesta haft en riktigt mysig jul. Känns lite som jag missat något.
Däremot är min familjs vanliga julfirande inte så mycket att hänga i julgranen, vi är ju bara 4 personer så det är väldigt lugnt och stillsamt. Men ändå.
Hade gärna fått en julklapp eller två...Ska inte klaga, kommer få en fin lön i januari.
Fick fin lön nu med, även om en hel del gått åt redan, först till klädernna och sen en massa taxi från och till jobbet nu under julen. Slutade ju som sagt kl 1 inatt och började 8 imorse. Försov mig självklart då jag vaknade vid 8! klant. Men men, ringer rätt dåligt som tur är så man behöver inte slita ut sig.

På lördag kommer lillsyrran också..ska jobba den kvällen, det hade jag totalt glömt, får se om hon vill vara med då eller vara hemma. det märks!

Nu väntar jag på att få rast så jag kan gå och köpa snus och nåt att käka! Om mataffären här på gatan är öppen dvs.


Önskar det fanns lite snö iallafall...

Kommentarer
Postat av: josephine

ja lite kunde det ju vart.. :P

2008-12-26 @ 19:33:23
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0