Lucia i Värmland..

Jag har inte allt för många bra saker att säga om min gamla hemstad Kritinehamn, men en kul tradition som dom håller fast vid är att välja ut en lucia. Fick reda på igår att en gammal väns lillasyster är med, den tjejen har redan blivit 16 år. Jag kommer liksom ihåg henne som 8-10 åring. Vet att jag och Jessica (min vän, alltså storasystern) brukade umgås på helgerna med hennes lillsyrra och min syrra jennifer. Nu har alltså den här tjejen blivit 16 bast och luciakandidat. Lycka till säger jag och hoppas du vinner Sofie!!

Heja Kandidat nr 2, Sofie!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tyvärr så vann hon inte,utan kandidat nr7. Men det var väldigt jämt mellan Sofie o den tjejen.

2008-12-03 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0