S K H L M

Igår var vi iväg till Skärholmen för att kolla in rean, var satans mycket folk där som trängs och sliter i alla reavaror. Man skäms nästan för hur vissa beter sig. Mest trött av allt blir jag på alla dessa äckliga småungar, ja ni läste rätt, som skriker som om världen skulle gå under, eller bara springer omkring och är i vägen. Seriöst, kan man inte kontrollera sina små äckliga ungar så  TA INTE MED DOM PÅ MELLANDAGSREAN! Shit, igår fick mig bara att inse att skaffa barn är det sista jag vill just nu. Urk.

Förutom allt detta så hade vi en riktigt trevlig dag. hade iofs mina nya vita skor (första gången jag använde dem) så fick skapligt med skavssår på lilltårna. Gör ont som fasen idag. Blev inte så mycket hoppande för min del. Hittade 3 (!!) ringar och ett armband till mig själv. Sen köpte jag en söt spargris på Lagerhaus, en Sjal till lillsyrran och min nya "mat"...återkommer till det sista längre fram.

Harry hittade julklappar till pojkvännen och en grymt nice klocka. Blev bara lillsyrran som shoppade kläder. Två söta toppar och en miniväst på Kappahl. Vi hittade ett litet Kebabplace där vi käkade och var inte hemma förrän runt 21 tiden. Var helt slut när vi kom hem igår...Glömde såklart ta massa bilder..men några kan jag bjuda på.



1.Ena ringen och armbandet, 20 kr /st..budget fynd! 2. Våran Mat!



Harry & Syrran i bussen på väg till Liljeholmen.



Syster med sin nya sjal och en EGO bild på mig...

Kommentarer
Postat av: broder

mysigt ni har det....kram på er saknar er

2008-12-30 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0