Sammanfattning 2008

Nu börjar året lida mot sitt slut, c:a 2 timmar kvar tills år 2009 tar vid. Tänkte dra en kort sammanfattning av mitt 2008.



Positiva saker under året.
- Klarat av mitt första år i Stockholm
- Slutade snusa..hela sommaren..
- Fick nytt jobb, som jag trivs med!
- Boholm flyttade upp , känns underbart och ha henne så nära igen.
- Syrran har fått komma upp till Shlm och se storstan lite.
-Alla underbara Kryssningar under året! - Fler blir det nästa år!
- Träffade en R i våras som är väldigt speciell för mig...men sjukt svårfångad.
-Började Blogga, som jag älskar!

Finns ju en del andra saker, men sammantaget har detta varit ett långsamt år, både ekonomiskt, socialt och på kärleksfronten. Blir nya tag nästa år, ser fram emot 2009 som ska bli mitt år!

Negativa händelser under året:
- Började snusa igen
-Fick sparken från Boxer
-Var arbetslös i 5 månader
- Ekonomin sket sig
-Fortfarande singel
- Inte "tagit tag" i mig själv
- Glidit ifrån många vänner
- Varit jävligt osocial

Som sagt, Nya tag och nya äventyr!
GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!
 



Kommentarer
Postat av: broder

Bra tänkt.....ska göra en likadan typ resumé blogg

ikväll....

Nu nya tider :=)

2009-01-01 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0