She works hard for the money..

Fick nyss ett samtal av chefen, han fråga om jag kunde hoppa in på onsdag natt. Självklart tackade jag Ja. Så det blir jobb fyra nätter i rad denna vecka, som sagt lite mer pengar i plånboken skadar ju inte. Längtar till lönen jag får i januari, med all extra OB från jul/nyår. Då ska jag betala av lite skulder. Ska bli jätteskönt.

Nu är jag jättehungrig, riktigt kurrar i magen, så ska nog hoppa ut i köket och göra Korvstroganoff med ris.Kittlar dödskönt i kistan ;)
Återkommer lite senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt syster Bra tänkt:)

o korvstroganoff mums...

själv varit ätit taco buffé med en liter mjälk så magen full hehehhe

2008-12-08 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0