Snart Torsdag igen..

Det är redan tisdag idag, om två dagar ska jag alltså vara tillbaka på jobbet och jag är fortfarande sjuk! Detta är inte bra alls. Har precis tagit en lång varm  dusch och en stor kopp te, ska hålla mig så varm som möjligt idag och äta massa halstabletter , måste ju jobba hela helgen så har inget val än att tvinga bort min förkylning. Hur nu det kommer gå.

Fick brev från Farsan igår, eller ja, julkort och min julklapp. Den satt fint! Måste slänga iväg ett brev till honom med. Att inte gubben skaffar email...Det är 2009 snart och vi skickar fortfarande snigelpost. Galet.

Hade missat samtal från morsan såg jag nu på mobilen. Hon undrar väl hur det blir över julen, vilken dag syrran får åka hit. bäst att kolla tågtider direkt...
skriver väl mer senare....om jag orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0