Söndagsmorgon...

Ska alldelles strax lämna jobbet, har varit en lugn och skön natt. J jobbade som tur var så man fick lite sällskap och snus. Fan vad jag snyltar men är man pank så är man.

På tal om något helt annat så fick jag veta något sjukt äckligt inatt. En bekant till mig (om man nu kan kalla honom det) har tydligen blivit häktad för våldtäkt. Oerhört upprörande måste jag säga då jag inte alls trodde det om honom. Har även fått reda på saker ur hans förflutna som gjorde mig väldigt chockad, kunde knappt tro vad jag läste. Känner mig bara äcklad och förbannad, hur fan kan du leva med vad du gjort? Hoppas du inte klarar dig undan om du gjort det du anklagas för. Fuck You!

Nu ska jag hem och ha en mysig Söndag i sängen med en massa filmtittande! Har fixat filmerna Babel, Disturbia, The Good Girl och en av mina absoluta favoriter Nightmare before Christmas, ett måste i juletider!

Skriver mer senare. Ciao.


Kult!

Kommentarer
Postat av: Kristina

feest ;D

2008-12-21 @ 08:57:34
URL: http://kristinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0