Sova bort hela dagen..

Somnade vid lunchtid imorse, hade ju varit vaken ett helt dygn då så kanske inte så konstigt. Däremot var det ju tänkt att jag skulle vakna vid 18tiden så jag hann laga mat och ta det lugnt innan idol och jobbet. Så blev det INTE, utan vaknade kl 20.45.

Blev ingen mat lagad och hann se halva idol innan jag fick ringa en taxi och åka till jobbet på stört. Visst jag kom till jobbet i tid men har inte käkat mer än pepparkakor och lite choklad. Tur att jag har snus iallafall. Har alltså inte käkat sen 11 tiden igår förmiddas. Eller jo, två mackor till idol...haha. kom jag på nu, kanske därför ja inte är galet hungrig.

Anyways, nu e man själv på jobbet igen, lite mer samtal idag, igår var lugnt som fan!
Blir hem sen vid 8tiden, då ska ja äta en rejäl frukost och se färdigt på filmen Brokeback Mountain. *älska Heath Ledger*

Idolbloggen kommer, förmodligen senare idag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0