Stand Up and Laugh!

Jag har alltid gillat Stand up komedi och jag har vissa Svenska favoriter. Två av dem är Magnus Betnér och Kristoffer Appelqvist. Dessa två såg jag live när jag bodde i Karlstad och det var sjukt kul, men jag ser hellre på utländska Stand Up komiker eftersom jag tycker dessa oftast är roligare än svenska.

Så tidigare i natt tipsade M mig om en Irländsk kille som heter Dylan Moran och hans "show" Like Totally, som jag har kollat igenom nu. Jag måste säga att det var längesen jag skrattade så mycket, helt fucking brilliant. Skrattade så tårarna spruta och jag fick hostattacker, men det var det värt.

Bra humortips till er där ute.
Om någon vet någon mer komiker värd att kolla in, skicka gärna en kommentar!


Dylan Moran - Like Totally, part 1/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0