Uppe redan före tuppen..

Man brukar ju säga att man "är uppe med tuppen", men idag var jag nog långt före den saten. Vid 3tiden imorse så sa det bara PING och sen var jag jättepigg. Kan ju iofs ha berott på att jag sovit i hela 15 timmar. Oerhört skönt vill jag lova.

Vad skulle jag då göra kl 3 på morgonen? Jo jag satte igång och städade mitt rum, vilket behövdes, så nu är det fint och fräscht igen. Enda som ska fixas nu är att en ljusgardin och nya tyggardiner ska upp i fönstret, men det får Jennifer och kanske hennes kille hjälpa mig med, dom är ju längre än mig :)

Efter städningen fick det bli en film, Så tände lite ljus och satte på filmen "Hitch". Seriöst, jag måste verkligen sluta se sånna här romanitska filmer ensam, det är ju rena självplågeriet. Så nu ska jag se om jag hittar nån rulle med lite mer krut i, så man slipper alla myskänslor i kroppen!

God morgon säger jag till er alla!

Life Is not the amount of breaths you take
its about the moments that takes your breath away

Kommentarer
Postat av: god morgon

ja love stories hurt

2008-12-01 @ 12:36:54
Postat av: diana

Haha, då kanske jag har ringt dig ;)

2008-12-01 @ 15:35:38
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0