Vitlöksmonster...

Det är vad jag planerat att bli lite senare. Ska nämligen slänga ihop en sjuhelvetes Chili Con Carne till middag med massor av vitlök i. Vitlök ska ju vara bra när man är förkyld, sen är det faktiskt ruskigt gott också även om andedräkten inte alltid håller med. Det är ju iofs inget jag behöver oroa mig över då jag inte tänkt träffa på massa folk idag, håller mig inomhus eftersom febern inte är borta än :(

Önska att man hade ett badkar, finns inget skönare än ett supervamt skumbad, lite tända ljus och någon skön musik. Det hade gjort susen, men men, istället får man stå bakom ett blått duschdraperi och se glad ut..

Bara 9 dagar kvar till julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0