Kunde inte låta bli...

Hittade dessa sjukt snygga örhängen på Tradera, kan knappt vänta på att dom kommer ner i brevlådan om några dagar...69kr bara...rena rånet ;)

Nu behöver jag bara göra hål i ena örat igen..(växt igen sedan rätt länge..) Nu har jag ju verkligen en anledning.. Me like!
Har alltid älskat stora och maffiga örhängen, vet inte varför, men det är såå snyggt! Hoppas bara dom är lika snygga IRL.. man får väl vänta och se helt enkelt...



Tog mod till mig idag också och sökte jobb på min gamla arbetsplats. Ska bli mycket intressant och se om dom hör av sig. Man vet ju aldrig? Saknar faktiskt en del av filurerna som jobbade där. Vi får väl se..

Ha en kalaskväll alla. Puss!/Charlie

p.s. Idag är den exakt 4 veckor sen jag slutade snusa :)

Kommentarer
Postat av: Manlee

Hej!

Vill du ha en bloggdesign?

Maila mig eller kommentera i min blogg!

Kram

2008-06-30 @ 10:54:57
URL: http://manlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0