Länge Leve Youtube...

Sitter vaken vid en tid som inte är mänsklig att vara vaken på..klockan är snart halv 6 men kan inte sova.
Har spenderat natten med att spela poker med Emelie och drivit med någon galen amerikan och nån skum svensk kille.  Roligt var det iallfall, kul att en del inte alls förstår ironi.

Ensam hemma igen, och vad innebär det? för att bota sällskapssjukan så mycket jag bara kan så hänger jag inne på youtube och kikar efter nya talanger. Hitta en grymt rolig brittisk "rap" artist bland annat. I en av låtarna driver han med Brittans dänga "toxic"...sjukt komiskt..eller så är jag bara uttråkad nog att skratta..avgör själv. Kolla in:

http://www.youtube.com/watch?v=4cn3n7JiG-g&feature=related
(Example - Toxic Breath)

Pratade me Harry i telefon förut..hon ringde från Hultsfred och lät mig lyssna på lite Håkan Hellström i bakgrunden. Önskade mig dit i raketfart. :(  Nästa år kanske vi åker ner båda två. För att jobba då, orka grisa runt och supa 5 dagar i sträck. Nej tack. Åker för musiken isåfall.

Just nu lyssnar jag på Amanda Jenssen.. Hon är fan rätt bra, gillar att hon inte sjunger "rent" och hennes ton är grym.
:) sen är hon rätt snygg också...I LIKE ;)



Måste nog fixa något att äta nu...:)
Skriver mer sen!

/Charlie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0