Ett år...

Sista jobbpasset denna vecka, önskar så jag hade varit ledig, syrrans sista kväll i Stockholm ju. Hennes buss går 16.30 imorgon, kommer bli ledsamt värre att säga hejdå, men vet att vi ses snart igen. Hon ska åka bussen hem till värmland helt själv, modigt värre!

Kom på imorse att det är ett år sedan jag flyttade till Stockholm idag. Jag och Valle flyttade ju hit tillsammans från Åstorp i Skåne. Minns nattbussen upp, den resan var hemsk, alldelles för mycket folk och ont om plats att röra sig på. Vi satt som packade sillar i den där bussen. Flyttade ju in hos Harry då ute i Gustavsberg. Känns som evigheter sen, men idag har det alltså gått ett år. Detta innebär att jag officciellt inte längre är nyinflyttad Stockholmare!!

Är så glad nu, vann en auktion på tradera nyss. Världens sötaste mp3spelare! Ni får se bild när jag får hem den. Underbart söt verkligen!

Stockholm i mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: broder

ja antar det tråkigt hon åker hem...ensam?

Säg då till busschauffören att hon måste sitta längst fram så han koll på henne....går den direkt?

svara på msn...nu ska jag sova...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-11-02 @ 04:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0