Försening och Burgare

Nej, det blir inget Idolinlägg inatt utan det kommer imorgon. Anledning är att jag hann tyvärr inte se alla duetterna ikväll och vill inte uttala mig om hela programmet utan att ha sett alla delar..så håll er till tåls. Speciellt du Boholm!

Lugnt på jobbet just nu, har varit rätt mycket annars ikväll. Speciellt massor med konstiga sms, efter ett tag tappar man nästan tilltron till att vi människor ska vara de smartaste däggdjuren. STOR SUCK är allt jag har att säga.

Hann sova ganska mycket idag vilket gör att jag är inte alls lika trött som jag brukar, härligt värre. Hann till och med äta innan jobbet! Idag vart det tyvärr en hamburgertallrik, Som Valle var och köpte igår men som jag inte hann käka innan jobbet för att jag försov mig. Fick höra av herr Dalmas att den visst går att äta dagen efter. Jo tjena.
Pommes Fritsen var det vidrigaste jag ätit...så dom kastade jag och hamburgaren..nej fy.
Enda positiva är väl att det gav avsmak för den sortens mat för en lång tid framöver!

Nej nu ska jag se färdigt filmen "Forgetting Sarah Marshall" som jag började se igår natt!
Hörs senare...


Kommentarer
Postat av: emelie

WTF inge idolinlägg.... lägg in...vill läsa

2008-11-17 @ 00:45:17
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0