Ikea och Glaskras

Var på Ikea med Harry igår...vi kom dit vid 16tiden och var inte hemma förrän runt kl 22 på kvällen, var helt slut i benen!
Handlade mest småsaker men det blev en hel del iallafall;

Handdukar
Ljusrosa Lakan
Blått Duschdraperi
Kromfärgad Toalettsits (snyggaste toan istan har vi nu)
Silverljusstakar
En Vas
Två Ramar (Ramat in Studentfottot äntligen)
Ett Ljusrosa Runt Ljus
Värmeljushållare 5st Rosa nyanser
Kastrullset 3st
Ett Mjukisdjur!! (var tvungen, typ ett fult marsvin)
Ny kromfärgade matskålar till katterna
mm..
 



Kul att få lite nya saker iallafall!
När vi kommer hem och packar upp så sätter jag genast igång med att rama in Studentfotot och vad händer då, givetvis slår jag sönder glaset. Blev så arg! Efter det plockade jag bort lite disk från vardagsrummet och när jag kommer ut i köket tappar jag ena glaset så det går i 1000 bitar på golvet. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vilket KLANTARSEL man är ibland!

Lagade lite mat efter det, hade redan tinat upp kycklingfilé så var tvungen att tillaga den. Blev en GRYMT god kycklinggryta med bla curry, fetaost och äpple! Mums säger jag bara. Käkade den och glodde på filmen "Detroit Rock City". Har sett den innan säkert 5ggr med ett visst ex, så man fick en del minnen!

Nu ska jag jobba vidare, ska stanna till kl 7 istället för kl 6, så det är ju hela 5 timmar kvar..*pust*
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0