Löning och Paket

Yes på tisdag är det löning igen, denna månad har gått grymt fort. Har klarat mig riktigt bra pengamässigt denna månad, haft råd att lägga lite pengar på mig själv för en gångs skull. Var precis inne och kikade på Ellos.se och dom har ju monster rea! Var bara tvungen att beställa lite, blev drygt 900kr men utan rabatterna hade det gått på drygt 2000, det kallar jag budgetshopping!

Beställde ett blå/grått linne, en blåmönstrad tunika, 3pack fingervantar (behövs, fryser ju fingrarna av mig på mornarna!), ett blåmönstrat bäddset till sängen, en bordslampa + fönsterlampa, gardiner, en liten Buddha figur i Silver mm...Skönt att få lite mer saker till rummet! Det som behövs mest nu är någonting på väggarna, men jag är rätt kräsen när det gäller sånt, konstälskare som jag är! Skulle helst vilja ha något svart/vitt. Gärna stadsmiljö.... eller något helt annat som något Miró inspirerat!

Drömma går ju. Nu ska jag hem till min underbara säng! Ciao.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ne jag gillar inte rå fisk, finns inte en chans jag äter det. BLÄÄÄÄÄ. Bakis idag, fick med mig 4 nummer hem igår :) oh yess im good!

2008-11-23 @ 14:40:33
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: Citty

Ett litet tips, om du känner för att ta till dig det: Min blogg är en blogg om livet som ung mode- och nöjesredaktör. En hård bransch kräver en hård personlighet. Massor av fest, mingel, kändisar, egobilder, mode, tips, reportage, artiklar och 'behind the scenes' är bara lite av det som bjuds på ;)

2008-11-23 @ 20:09:44
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0