Perfa!

Fick precis veta att jag jobbar julafton och nyårsafton. På nyår jobbar jag monsterpass på 14 timmar, precis det passet jag hade ögonen på. Så jädra skönt. Då blir det alltså inget Värmland över julen, morsan och mormor klarar sig väl men värre med lillsyrran. Shit vad ledsen hon kommer bli, men jag behöver verkligen pengarna. Usch vilken jobbig sits.

Men borde ju vara bättre att låta henne komma hit under lovet istället, efter nyår och innan hon börjar skolan igen. Måste ringa hem och snacka med familjen. Nu ska jag fixa lunch och sen se på Våra Bästa År, kärring program delux. haha.


Kommentarer
Postat av: Cattis

I LUV VÅRA BÄSTA ÅR !

2008-11-18 @ 12:40:37
URL: http://ayamcatherine.blogg.se/
Postat av: Hacki

Våra bästa år är ju en serie för pensionärer som inte har något annat att titta på... Graden av underhållning är ju nästan lika hög som en blåskärm. Skillnaden är väl att det är lättare att irritera sig på Våra bästa år antar jag... Usch

2008-11-19 @ 11:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0