PokerFace

Jag är helt jävla obsessed av Lady GaGas nya låt PokerFace, den spelar varm här hemma kan jag lova. Hon verkar skönt kaxig den bruden!



Hann inte riktigt med alla mina kvällsplaner..eller ja, alla utom att fixa mig själv. Så imorgon blir det hårgfärgning, ansiktsmask och hela baletten. På onsdag har jag och Harry bestämt oss för en tripp till Ikea i Skärholmen. Ska se om jag hittar något kul till sovrummet, är ju helt tomt och kalt på väggarna just nu. Värsta ekot här inne.

Sen måste jag köpa en ny kastrull, NÅGON råkade ju bränna ris så kastrullen blev hel förstörd. Okej det var jag, men det var faktiskt inte meningen.
Älskar att gå omkring på Ikea, hittar alltid massor med saker jag vill ha!
Nu ska jag in på deras hemsida och se om dom har några bra erbjudanden. Budgetshopper som jag är...

Vi hörs imorgon gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0