Sönda´möra

Äntligen har man kommit hem efter denna veckas sista arbetspass, det var en hyfsat lugn natt om man ser till antalet fyllesamtal, skönt måste jag säga! Dessvärre var det massa datastrul flera gånger under natten så jag blev hyfsat frustrerad.

När jag slutat strosade jag iväg till bussen, älskar att sätta mig på den bussen när jag slutat. Trots att jag tar 4an hela vägen till Gullmars (tar c:a 35 min..den åker ju runt överallt!) så är det ingen fara. Idag var det extra härlig, bra musik i öronen och att åka genom ett gråmulet Stockholm ger uppskov till många tankar och funderingar. Bättre än meditering!

Såg färdigt filmen "The Breakup" på jobbet, hann inte se klart den igår morse innan jag somnade såklart. Den är ju så skön och ett grymt bra slut, rätt oväntat men ändå inte. Efter jag sett klart den så började jag se "Don´t mess with Zohan" efter att ha hört att den ska vara så grymt bra..jag är nog beredd att hålla med, fast jag hann ej se slutet innan arbetspasset var över så det ska jag se nu!

Så nu blir det film och sen ska jag nog sova hela jäääääädra dagen.
Fan vad jag älskar Söndagar!

EGO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0