Stressa

Var lite sen till bussen förut så stressade halvt ihjäl mig för att komma till jobbet. Hann som tur var, men det var nära ögat, för nära ögat. Glömde nämligen både laddaren till mobilen och plånboken hemma. Har ingen snus kvar och jag är SÅ SJUKT SNUSSUGEN!!

Kliar nästan under läppen. Yikes...hur ska man palla här en hel natt då? Tog även på mig alldelles för lite kläder när jag gick hemifrån, hade inte en aning om att det var så kallt ute. Ska se till och shoppa lite vantar och nån mössa nästa vecka med Tess. Längtar så tills hon kommer hit. Hoppas helgen går fort!

Nu blir det nog film, lugnt på jobbet för stunden. Puss och Godnatt till er som får sova.

Kommentarer
Postat av: broder

läggn errrrrrrrrrr snusandettttttttt.....dyrt o ohälsosamt...du var ju så duktig innan.---



kram o skäll:)

2008-11-20 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0