Another worknight is over...

Så har man klarat av veckans sista arbetspass, ett 12timmars nattpass och jag borde börja bege mig hemåt. Tänkte blogga en snabbis innan för när jag väl kommer hem kommer sängen locka och förmodligen ligger jag där hela dagen. Det är fan det bästa med att jobba helg, att veta att söndagen är min dag, min mys "jag-bryr-mig-inte-om-omgivningen"-dag då jag bara kan ligga i sängen hela dagen. Nu har man ju sovrum också så slipper störa Harry och hennes Pojkvän ute i vardagsrummet.

Pratade nyss med Ville, han ska förmodligen dyka upp hos mig på tisdag och umgås lite. Hoppas nästan på regn och ruskväder då med så man kan se på film och bara ta det lugnt. Who am I kidding, spelar roll vilket väder det är, blir filmtittande anyway.
 
Fick höra om Villes kryssningsbravader som han vart med om i veckan, blir ju nästan avundsjuk, är sjukt kryssningssugen. Får se om man kan åka iväg när man får nästa lön kanske. Denna månad ska jag ju få besök av lillsyrran i en hel vecka, då lär det gå en hel del pengar. Sen har man beställt kläder från Ellos och så ska jag även lägga pengar på en konsertbiljett (förhoppningsvis). Vilken konsert det gäller avslöjar jag vid ett senare tilfälle men kan säga så mycket att om jag går kommer det vara en stoooooor dröm som går i uppfyllelse!

Vill även berätta att mina inlägg om idol kommer vara en återkommande historia i min blogg, så varje fredag kan ni läsa vad jag tycker och tänker om hela idolcirkusen!

Nu ska jag kolla busstider så jag kan åka hem, slutade ju faktiskt för 10 minuter sen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0