För i helvete tv4...(Idol-snack)

Nu måste det banne mig bli ändring, jag tänker nästan starta en namninsamling, men inser rätt snart att jag inte orkar bry mig så mycket. Vad pratar jag om undrar ni? Jo, IDOL såklart. Satt hemma och kikade med Harry och Valle och vad får man se.. Den ena efter den andra deltagaren kommer ut och ser plågsamt felstylade ut. Visst det var 90-tals tema men kom igen! Tv4s stylist, vem du än nu är, SÄG UPP DIG!

Ska i gå igenom dem en i taget?
-Börjar med Rock-Robin..Vit tshirt och väst, inget märkvärdigt. Lite slätstruket kanske? Men ändå inte kvällens miss.

-PrettyBoy-Robin, Ingen utstrålning alls och var fan hitta dom den där "tröjan"?

-Baby-Johan...Kan någon klippa av den där ursäkten till frisyr och snälla, sätt inte på grabben en 4 storlekar för stor kavaj.

-Yazmina, först och främst, TACK äntligen åkte hon ut! Sen puttinutt-ballerina klänning funkar inte riktigt när man är äldre än 10? Och för guds skull (nej jag är inte kristen) ta ur hennes hemska extensions, det inte meningen att det ska se ut sådär!

-Sepideh, OH MY GOD så tacky klänning, nån gammal 90tals reject från Mariah Careys garderob? Hela stilen ikväll påminnde om nån filipinsk 40årig kareokesångerska på någon finlandsbåt.

- Lars , Enkelt och personligt. Antar att han valde outfitten själv utan "hjälp" från någon misslyckad stylist. Go Lars!

- Anna, Du sjöng så jag rös ikväll, superbra! Klänningen var helt ok, men Gör något med tösens hår. Hon är 16, inte 46!
Platta håret , färga det brunt och klipp ögonfranslång lugg (dölja pannan). Skulle bli toksnyggt.

-LouLou, om stylistens ursäkt är, "det är svårt att hitta hippa kläder till större tjejer", så visst kan jag förstå det, har själv det problemet. Men en färgsprutad gardin är inte lösningen! Gå även tillbaka till liknande frisyr som förra veckan, jättegulligt då!

-Alice, Söt klänning, körde "safe"...finns inte mycket att tillägga.

-Kevin, svart kostym med lite "hippa" detaljer som sneakers och tshirt, inte helt galet...helt ok om man jämför med resten av kvällens katastrofer.

Så denna veckans idolsnack går alltså inte till att såga deltagarnas insatser, även om flera inte var på topp idag, utan tv4´s stylist. Kräv hans/hennes avgång!

bild lånad från tv4.se
Bye Bye Yazmina...

Kommentarer
Postat av: emelie

Vadå skulle Manne vara ett gammalt ragg till mig? Har ju lärt känna han genom Jonas... så nej...skulle inte tro det :)

2008-10-18 @ 20:56:53
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0