Glömde bort...

Glömde ju skriva igår. Åkte till Farsta Centrum med lillgumman igår. Gick mest runt och kikade i lite affärer. Dagens shopping blev  en grå/svart klänning och en lång svart tunika med något mönster till lillsyrran, sen köpte hon även tre läppglans på HM. Känns lite skumt och se henne köpa smink, för mig är hon ju fortfarande fem år....
Själv köpte jag en mörklila top på HM och ett nagellack...Så nu börjar det märkas i plånboken att syrran varit här..

Idag med posten kom mitt nya Bankomatkort, FINALLY!! så skönt att inte behöva gå till banken för att ta ut cash, plus attman kan handla direkt med kortet i butik. *wohoo*

Snackade med chefen idag också, inte en jävel som ville ta mina pass i helgen, Vilken idiot tackar nej till ett helgpass? Det är ju dom passen som ger mest pengar. Tydligen jobbigt att inte kunna festa? Förstår verkligen inte meningen med att supa varje helg och ibland flera dagar i veckan. Det där gjorde man ju när man var 18-19, men tröttnade rätt snabbt. Roligare att festa till mer sällan, enligt mig iallfall.

Ska göra lite mat nu och se en film, sen blir det att sova lite så jag orkar vara vaken inatt. Syrran ska ju få följa med mig dit , stackarn, men jag har inget val. Imorgon kommer Harry hem iallafall så då kan syrran vara hemma med henne.

Suck, Boholm åkte till egypten imorse, hon skulle vara framme vid 14tiden, vilket alltså innebär att hon kan ligga vid poolen redan nu. Själv när man tittar ut genom fönstret så regnar det...woopdi do...

Hörs senare....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0