Harry´s back!

Jag och syrran kom hem vid 8 tiden imore, gissa om vi var trötta. Blev en snabb frukost sen bums i säng, har nog aldrig varit så skönt att lägga huvudet på kudden. Hann inte sova men än drygt 3 timmar innan Harry dundra innanför dörren!
Härligt det var att se henne, märks verkligen att hon varit borta en vecka.

Valle är på väg hit från Örebro också, synd att jag måste jobba ikväll annars hade vi ju kunnat umgås allihop. Blir lite tittande på Idol och sen raka vägen till kontoret!

Tänkte sova en stund nu så jag orkar med natten, kommer bli tungt, tur att jag inte sitter själv.
Måste bara säga att jag är riktigt nöjd med denna veckans shopping. känns skönt att ha fått lite nya kläder i garderoben. Hämtade ut min stickade kofta/väst från Ellos idag och den var sååååååååå fin! Hämtade även ut en mörkgrön tunika som jag vunnit på tradera och jag vart supernöjd!!

Värsta är att det ger mersmak...I WANT TO SHOP TIL`I DROP!

Sleeping time....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0