Höstkläder..

Skickade efter lite höstkläder och lite "hemma"-saker från ELLOS igår, blev inget från HM, dom hade inget kul att skicka efter. Blev mest basickläder, brukar bli så, roligare att piffa upp en outfit med lite udda accessoarer. Själv är jag mycket för antingen stora örhängen eller långa halsband. Har även en liten väskfetish, även om jag inte har någon samling direkt..

Nu ska jag surfa in och kolla tågtider för nästa helg. Ska ju ner till värmland då och träffa familjen, samt ta med lillasyster hem till Stockholm. Ska bli så kul och träffa henne. Efter 8 månaders tid!
Galen länge. Saknar henne som bara den.

Skriver senare!

En av de tröjorna jag skickade efter. SÅ MYSIG, eller vad tycks?

Kommentarer
Postat av: ancii

den har ja också =) både den mörka och gråa hehehe

2008-10-16 @ 02:35:30
URL: http://ancii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0