It´s Bananas!

Är inte på lika sentimentalt humör nu som jag var tidigare idag. Jisses man har ju nästan mer humörsvängningar än en apa på Pms. Var och mötte Harry i centrum efter hon slutat skolan förut, satt och snackade på en bänk ett tag och tittade på folk. Att göra lite "people-watching" ibland är riktigt kul, finns så många olika sorters människotyper :)

Efter en stund gick vi iväg till Turhörnan (en kiosk) och hämtade ut lite paket och sen gick vi till Ica och handlade lite. Köpte bara lite juice och frukostgrejer, resten handlade jag ju igår. När vi gick mot kassan gick vi förbi glassdisken och vad fanns det där. Jo, Våran lilla icabutik har börjat sälja BJ glass! Var bara tvungen att köpa. Jag köper alltid "Cookie Dough" men idag kände jag för att testa något nytt. Blev nya smaken "Chunky Monkey" vilken jag håller på att äta just nu. OH MY LORD säger jag bara.


Helt sinnessjukt gott!!

Kommentarer
Postat av: Lion

BJ glass hade ju kunnat vara något roligare ;)

2008-10-08 @ 16:57:17
URL: http://lionbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0