Mitt i natten ..tjo hej!!

Har precis vaknat till efter att Valle försökt få mig att vakna den senaste timmen (sorry gumman), efter sex and the city och lite chips-svullande kände jag helt enkelt att jag behövde ta en kort powernap och det hjälpte, nu är jag piggare än en jagad älg under jaktsäsong!

Har rotat lite i DVD hyllan efter nattens andra film. Blir filmen "They", en skräckisthriller från 2003. Håller på att ladda ner filmen "The Strangers" efter tips från Robin (http://robinsoderlund.se) men den filmen tar way to lång tid så det får bli en senare historia!

Nu är det dags för film.
En sak till, Fuck me vad jag är snussugen.

Kommentarer
Postat av: broder

skippa snusssssssssssssssssssssssssssssen

nu när varit så duktig:)

2008-10-21 @ 11:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0