Nervös ut i fingerspetsarna..

Ligger i sängen nu, spådde rätt om min söndag iallafall. Sov som en baby (kanske inte lika tystlåtet) genom hela dagen, vaknade upp några gånger bara för att somna om igen. När jag tillslut kliver upp och tittar på klockan så är den redan 22.30.
 Hade jag inte varit så hungrig hade jag förmodligen somnat om igen. Blev en Findus fiskgratäng, kittla dödskönt i kistan, och lite msnsnack med Valle. Ingen av oss kan sova, är alldelles för upptrissad för morgondagen, eller för vad som händer om ca 4½ timme snarare. Jag vill sååååååååååååååååååååååååååååååå gärna att det ska gå vägen men är naturligtvis beredd på att bli utan, men då kommer jag bli rätt bitter (mer än vanligt alltså).

Ni har såklart ingen aning vad jag pratar om, inte än iallafall. Uppföljning kommer imorgon..så håll tummarna för i helvete!
Fortsättning följer...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0