Okay, I confess!

Ligger i sängen nu med laptopen i högsta hugg. Tänkte beställa lite kul höst/vinter accessoarer från Hm.com. Sista dagen med 20% rabatt så varför inte passa på. Kommer på mig själv med att lyssna på Darin & Kat de Luna´s nya låt, Breathing your love. Och jag måste nästan erkänna, den är bra. Blir bättre och bättre för varje lyssning. Lite kul, lilla Darin har blivit vuxen. haha.

En annan låt som fastnat i huvudet är miss Spears, Womanizer. Så jävla grym och vilken video! Kul att hon gjort sån comback, längtar efter nya skivan. Hon är ju tusen gånger bättre nu (samt förra skivan ,Blackout) än hon varit när hon var yngre med hennes mes-pop låtar. Aldrig varit ett fan av henne förr, men nu sållar jag mig gärna till skaran. Längtar tills man får se hennes nya dokumentär, där man får höra hennes sida av allt som hänt senaste åren, men bröllop/barn/skilsmässa och personlig kollaps...Ska bli jävligt intressant!

Nej, nu är det dax att beställa det jag ska ha från HM och sen fixa lite mat. Kanske se någon film om Harry orkar.

Tjipp o hej!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0