Shopping i Högdalen C

Glömde ju skriva om min och syrrans lilla shopping runda igår. Blev inte av att åka in till City så tänkte att jag kunde lika gärna visa henne lilla Högdalens C.

Först bar det av till banken där jag löste in min present från farsan, fixade papper till mitt e-bank konto, tog ut lite cash och ansökte om nytt kort. Mitt gamla visakort blev ju "kidnappat" av en swedbank bankomat för ett tag sen. Nu fick jag ansöka om ett Maestrokort istället..hmm, funkar väl det också antar jag. Bättre än inget iallafall!

Vi kollade runt i lite affärer men handlade inget speciellt. På lindex köpte jag Hello Kitty trosor+topp till syrran och ett Rosa Bandet-band! Kikade runt lite på Kicks, blev en Dove Silk Lotion ,ny Foundation (Dream Matte Mousse från Maybelline) och en Hårfärg...Äntligen ska jag få lite liv i håret.


Hämtade även ut mina kläder från Ellos, världens monster paket! Så skönt med lite nytt i garderoben.
Handlade lite mat på Konsum och passade då på att köpa en varsin BJ glass till mig och Syrran. Blir första gången hon får smaka på Världens Godaste Glass! Jag tog Chunkey Monkey och hon valde Bohemian Rasberry...Blir nog att spara tills ikväll eller imorgon..


Sen kom jag på att det nog var mat-dags för ormarna så vi hoppade in på Zoo affären och köpte 3 frysta möss, 2 till H-ella och 1 till lilla Dietr. Det var första gången jag matade dom, skoja inte att jag var nervös, men det gick fint till slut!


feeding time..

Kommentarer
Postat av: broder

Blä äckligtttttttttttttttt feeda ormar bläääää

bättre feeda AMigo;)

Jasså äntligen fått från pappa....hoppas han var snäll...o hör av sig mer o du han...hälsa om du skriver...mail borde ju han fixa

Skönt för dig shoppa lite äntligen i livet som varot fattigt,,,,

Ta hand om er kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam



själv man inte ens råd köpa en pizza;(

men men jag biter ihop

2008-10-28 @ 20:18:13
Postat av: emelie

fy fan med möss :) shit nu är klockan snart 00 och jag lär fan börja packa. får se om dom ringer mig imorgon ang intervjuvn :) värsta kul

2008-10-28 @ 23:55:35
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0