Sprid gärna din idealcancer..

Nyss hemkommen från jobbet och kastar mig framför tvn en stund för att göra Harry sällskap innan hon ska till skolan. Slår på kanal5 i vanligt manér och strötittar lite på "The Voice". Josefin Craaford är en av mina favoriter bland de andra rätt tråkiga svenska kändisarna. Iallafall, Hans Wiklund (den gamle film-kritikern) presenterar Sex and the city-flmen, som släpps på DVD nästa vecka, och kläcker en sån nedsättande kommentar om Jennifer Hudson att både jag och Harry vaknade till.

Herr Wiklund, känns det nödvändigt att spy ur sig galla och sprida din jävla idealcancer bara för att du själv är Tjockofob?
Han har nämligen mage att uttrycka sig på detta sätt om JH:
 "Den tjocka flickan från landet som får sin Louis Vuitton"

Nu får du väl förfan kamma dig Hans, nej just det, du går ju omkring med nån sönderblekt rogaine-stubb på huvudet. Skärpning säger jag bara. Istället för att racka ner på Kvinnor med former, som t.ex. Jennifer Hudson, så borde vi prisa dom. Kvinnor kan vara vackra i ALLA OLIKA FORMER OCH FÄRGER.

Och sen när blev Jennifer Hudson Tjock?
Skaffa ett liv Wiklund. Jävla has-been.


Tjock? Nej, Vacker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0