Städdag!

Idag har Vi städat lite hemma, syrran och jag. Regnade ju ute så vi var inte så pigga på att åka iväg någonstans. Får bli en riktig hemma dag.Har bytt garderob med Harry och fixat lite med mitt rum. Måste pynta till lite, just nu känns det alldelles för kalt och tråkigt.


Nystädat vardagsrum

Ska kolla med chefen nu om jag fick ledigt eller ej i helgen. hoppas verkligen det så jag får umgås med syrran. Håll tummarna!!

Nu ska vi kolla tradera lite, sen kanske en film och ikväll blir det nog pizza!

Snyggaste syskonen i stan! 

Kommentarer
Postat av: broder

kraaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm härligt att ni tillsammans igen ....hoppas du får ledigt verkligen så ni kan umgås ordentligt...säg bara till chefen ni inte setts på så läääänge...



sköt om errrrrrrr njut av film o pizza



jag älskar er..........amigo säger voff voff voff

2008-10-28 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0