There´s a first for everything.

Sitter i tvättstugan och bloggar nu av alla ställen. Lite udda kanske. Valle tog med datorn ner, brukar alltid sitta kvar i tvättstugan medans tvätten är igång, avslappnande på något vis och så älskar jag doften av tvättmedel. Dyra parfymer i all ära men inte mycket slår doften av nytvättat! Är det bara jag som tänker så eller är jag helt ensam om den känslan?

Sitter och funderar på vad det ska bli för käk sen, Boholm berättade att hon skulle ha tacokväll, lite sugen man blev då! Tack för den boholm :)
Är verkligen helt snorpank så längtar efter verkligen efter lönen!! Mina kläder från Ellos har kommit också så blir till att lösa ut dom antingen på fredag eller måndag. Alltid lika kul att få lite nya kläder, hoppas bara allt passar, det är ju nackdelen med att nätshoppa, man vet ju faktiskt inte hur plaggen kommer sitta och om dom är lika fina IRL, men det är ju samtidigt det som gör det lite mer spännande!

På Söndag ska man ner till Örebro och möta lillasyster också, ska bli sååå kul, längtar något grymt efter henne. Min lilla gumsa. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på hela veckan heller, men har lovat henne att gå på bio. Blir förmodligen High School Musical 3..inte någon film jag längtar efter att se direkt, men va fan gör man inte för att vara snäll!

Nu är snart sista maskinerna klara, ska bara torka så kan man lämna tvättstugan för denna gång. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0