This is the worst day...

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
Om jag bara kunde vråla ut vad jag känner nu. Så jävla bitter å ledsen. Inte för att planerna gick i kras, inte för att jag förmodligen kommer missa dom ännu en gång men för att det är omöjligt att en ha en chans att boka någon jävla biljett! Jag satt i kö på nätet och Valle´s kille Chrille satt och ringde som en idiot, utan att ens få signaler i luren.
Efter att ha stått i kö i över en timme på ticnet.se möts man av meddelandet:

"För närvarande är alla biljetter till Metallica uppbokade"


Som om jag inte fattade att dom skulle vara slut inom en kvart från det dom släpptes. Frågan jag ställer mig nu är bara, hur dålig bokningskapacitet har ticnet.se och varför bygger dom inte ut den? Samma gäller med deras telefon-bokning, varför hamnar man inte i kö där utan måste re-daila nummret om och om igen. VILKA ÄR DOM LYCKLIGA JÄVLARNA som kommer fram kan man ju fråga sig. Är inte mycket för att gå på konsert. Bara för att jag gillar en grupp så har ja inget större behov av att se dom live. Förutom just METALLICA och Coldplay (som jag missade förra månaden). Nu har jag missat båda dessa banden, 2 gånger om. Nästan lite komiskt. (Heller skrattar jag än gråter)

Anyway, hittills är detta officiellt den värsta dagen detta år.
Vet att det finns billjetter att få tag på längre fram, men dom kostar ju därefter.
Så chansen finns fortfarande!

Nu måste ja se lite family guy så jag kan bli lite glad...

En av tiderna största låtar:
Nothing else Matters (Metallica and San Fransisco Symphony Orchestra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0