Zytomierska vem då?

Så hoppas jag att svenska folket tänker inom en snar framtid. Jag är innerligt trött på denna mediafrenzy kring Alex Schulmans ex. Det är precis vad hon är. Schulmans EX. Vad mer är hon "känd" för? Sorgligt nog så verkar hon tro att hon står över alla andra och kastar inkompetenta kommentarer runt sig i hopp om att någon tidning ska nämna hennes namn. Så fruktansvärt sorgligt!

Hennes "påhopp" på idoldeltagare och på Birro har under veckan söndertjatas (nyhetstorka delux??). Jag har inget problem med människor som säger vad dom tycker och står för det ,tvärtom, eftersom jag anser mig själv vara en sån människa. Det är snarare hennes plumpa stil när hon kommer med sina åsikter på vanligt högstadiemobbningsmanér som det hela spårar ur. Sparken eller inte, det är ju frågan nu. Enligt Aftonbladets "säkra källor" är hon sparkad och enligt hennes blogg ska hon bara ta en "timeout". Jag röstar för och tror att hon är sparkad, med all rätt.

Droppen kom nog när hon började påstå att Birro har "judeförakt", allvarligt Katrin (trots att du bett om ursäkt), hur gammal är du? Det hela känns som ett pr-knep för att få lite uppmärksamhet. Fick kanske inte tillräckligt mycket kärlek som barn?

Nej, nu hoppas vi på någon skön ersättare med lite programledartalang.
That´s all for now. Tveka inte att kommentera!

No more Katrin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockrent!!! haha

2008-10-18 @ 21:08:23
URL: http://procsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0