DU HAR GJORT MIG SÅ LYCKLIG!!

Boholm min fina själsfrände och en av mina absolut bästa vänner har tagit beslutet att flytta ifrån sitt Borlänge och flytta hit, till STOCKHOLM. Visst hon kommer bo i Södertälje till en början, men det är ändå så nära så det är sjukt. Vi kommer äntligen bo i samma stad igen efter 5 år ifrån varandra. Kan inte fatta att det är sant..

Kommer gråta ihjäl mig av lycka i helgen ju när vi ses igen, brukar ju bli lite sentimental med alkohol i kroppen :)
Här kommer en klockren bild på min gumsa iallfall, den är tagen i Karlstad när hon var på besök, på den tiden då jag och Forsman hade lägenhet där. Vi hade väl iallafall lite tråkigt och boholm beslöt sig för att klä ut sig till Paris Hilton!
Resultatet blev:




Outfit:
Huvud - Platinablond peruk
Solglasögon H&M
Scarf - Leopardmönstrad Glitter
Kropp - Pappkasse från Lagerhaus
Midja - Presentsnöre från lagerhaus
Väska - Guldfärgad från H&M
"Tinkerbell kopia" -Brun Peruk
HUMOR!!

P.s Tavlan i bakgrunden, på Che Guevara, har jag målat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0