Fasta jobbtider...finally!!

Tjo..då satt man äntligen vid en dator igen då :) Har varit ledig hela veckan från jobbet, varit hur skönt som helst. Fick samtal från chefen i måndags på vi bestämde mina fasta jobbtider från och med nu!
blir så här:

Torsdag kl 22-06
Fredag kl 22-08
Lördag kl 20-08

Skönt att ha lite bestämda tidernu iaf. Som det ser ut nu så kommer jag alltså bara jobba 30h/vecka....75%..får se om ja klarar mig på det eller om jag behöver ta in någon extra dag. sjuuukt nice att va ledig sönda-onsdag iaf :)

Bestämt att lillsyrran ska komma hit på höstlovet också, i slutet av oktober. Ska bli sååå kul å träffa my baaaaby sistah!!
Hon har ju hunnit bli 11 år och många fjortismanér börjar redan krypa fram. scary shit..

Avslutar detta inlägg me lite grym musik! Denna låt är grymt stor "over there"...och visst jag är lite sen...
Men nu älskar jag den! Och dansen är ännu härligare...Kommer nog spelas en del den 26-27e september..*hemlig*

Souja Boy - Crank That

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0