Imorgon då jävlar!

Kom på en sak, har ju glömt berätta att jag har fått BREDBAND hemma nu. Äntligen. Kontaktade Glocalnet och skaffade mobilt bredband hos dem... 189kr/m o fritt surf till nyår. Var väl en bra deal? Hittills har ja inte haft några problem med dom, så hoppas jag kommer vara nöjd..

Nog om det. Imorgon är det ju dagen d...eller dagen K snarare..alltså KRYSSNING!! Som jag har längtat. Kommer typ sova hela dagen imorgon, ev färga håret..men vet ej än, annars ska jag bara packa och sen åker vi. Jag och jennifer kommer möta upp Boholm & Forsman vid båten..ja kan knappt tro att vi ska åka, så länge som vi tjatat om att göra nåt ihop, bara vi 4..

Tro mig, det kommer komma in en hel del kryssningsbilder, Jennifer, Boholm och Forsman har med sig varsin digitalkamera så de kommer nog bli en del bilder tagna..
blir en 24timmars tur fram och tillbaka till Åbo med Viking Line´s Amorella!! *can´t wait*

Nu ska jag vila lite tror jag, om jag ska orka jobba inatt dvs..Stor Puss

P.s. Nätshoppat lite idag oxå..bilder kommer när jag får hem sakerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0