Kryssningen.....Det finns inga ord.

Hur ska jag beskriva Kryssningen på bästa sätt...det går typ inte. Möjligtvis som THE KRYSSNING! Som sagt, You had to be there.

Vi gick ombord på Amorella vid 20-tiden i fredagskväll och sprang genast till hytten. Vi hade ju A-hytt...med fönster så vi behövde ju inte åka längst ner i båten som många andra. Efter det var vi ut på däck och vinkade av Sthlm när vi sakta lämnade terminalen. Sedan blev det Taxfree shopping! Kvällens dricka blev:  Bacardi Razz! (blandat med sprite)



Harry o Forsman i Hytten                                                Forsmans Finfina skor!


Charlie ser munter ut                                 Boholm Loooves VaniljVodka

Sen hade vi tjejer förfest i hytten där Forsman var det första om blev kanonfull. Vi upptäckte även vore supergoa "grannar". Grabbarna Anders, Niklas & Emil från Västerås som vi umgicks med typ hela kvällen. Träffade även ett härligt gäng ifrån Enköping  (Peter, Evelina, Sabina och Hasse) 


Supertrevliga Emil                                                               Båtens sötaste killar. Anders & Niclas

Forsman gav upp kvällen först, gick och knöt sig vid tretiden, Harry var inte långt efter men jag och Boholm höll igång resten av natten. Vi hamnade på däck (utan skor) där vi satt och hade sköna samtal med våra båt-grannar och såg på soluppgången tillsammans. Vid 7tiden fick jag nog, var frusen och hungrig, samt började bli bakis redan...då drog jag med Boholm och Peter (en ur enköping gänget) till frukosten där vi frossade i en timme... Eller ja, Boholm var så full vid det laget att hon kasta mat omkring sig och berättade att hon såg dubbelt...

 
                                                                                       miss Dancing Queen              
                                          
   

                                                                                            On the dancefloor

(Boholm och jag står vid brödet, hon ska ta precis ta bröd när jag går därifrån)

Boholm - Vänta Jessie, hjälp mig, Jag ser ju inget.
Jag - Vadå ser inget, du har väl dina linser i?
Boholm - Det vet jag inte...

Hyfsat full hon var..Men å andra sidan..vem var inte det! Men jag minns NÄSTAN allt...tror jag.
Lägger upp lite iallfall lite bilder..kanske dyker upp fler någon annan dag. :)
Efter frukosten så gick vi å la oss i hytten, vaknade väl till liv vid 14tiden igen då vi plockade i ordning våra saker, gick till taxfreen (handla godis) och sen käkade lite mat. Det satt där det skulle!
 
 
Lite Ego får man väl vara...

Båten la till Vid Sthlms terminal vid 19tiden och då var jag allt annat än fräsch. Bakis, mörbultad och illamående, kändes som en evighet innan vi kom ut i friska luften. Väl ute vinkade vi av grabbarna från västerås och Boholm som skulle till Södertälje. Forsman och Tobbe (Harrys lilla göteborgare som kom och mötte oss) drog hem till oss.
Kvällen igår bestod av att käka pizza och se på bingolotto. spännande värre.
Idag åkte Forsman hem, lite sorgligt, men nu får det fan inte ta åtta månader tills vi ses igen. She´s my baby.
Var iallafall längessen jag hade så roligt och träffade så mycket härliga människor. Så detta var INTE sista gången vi 4 åkte vill jag lova.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Shrek med Harry och Tobbe!





Boholm & Forsman..Söta som socker

Kommentarer
Postat av: "Jejja"

Hej!

ser ut som ni haft en skitrolig kryssning,jättekul o se bilder oxå,så jag vet hur ni ser ut nu! Va så längesen vi sågs nu,måste ta o ses snart...! Kram

2008-09-29 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0