Morgonpasset på Östermalm..

Väntar in avbytare på jobbet...35 minuter tills jag får gå hem. eller snarare krypa till bussen. kommer somna så skönt på den. *mys* Jag och min hoodtröja mot Höööööööööögdalen.

Lyssnar på lite Incubus, det var allt för längessen..dricker mitt femte glas (just de, glas..inte kopp)  Kaffe...hör och häpna.. Känner mig något konstig i både magen och huvudet, inte van vid denna mängd koffein..ITS A DRUG I TELL YOU! 

Brandon Boyd. Sångaren i Incubus. Om man ändå fick ta med honom hem..*morr*


Väl hemma ska jag totalkrasha i säng. Kommer sova hela dagen. Marcus från Karlstad är på besök hemma hos oss också, får se, han kanske väcker mig med våran vanliga ritual vi har när han hälsar på! *internhumor*

Myssöndag delux blir det idag...först sova, sen kolla på Film med Harry och Marcus!
Puss på er alla!

Krama Kudde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0