My first love..

Spenderat hela dagen med att först tvätta två ton kläder och sen storstädat lägenheten. Fan va jag är duktig!! Eller ja, jag hade ju lite hjälp. Valle sov ju över igår så hon och jag har fixat hela dagen. men nu är det jättefint hemma. Härligt värre.

Ska snart fixa tacos och kolla på Idol med flickorna, sen blir det Efterlyst (som Harry har tjatat om hur länge som helst) en riktig tv kväll med andra ord, sista lediga kvällen sen blir det att jobba igen imorgon kväll/natt.


Allas våran Hasse Aro :)


Pratade precis med Steff på msn, mitt ex. Fick massa bilder på honom, inte träffat honom på ungefär 1½ år minst. Kul att se hur han ser ut nu..när vi träffades (2000) var han bara en liten 17åring..fan va kära vi var. Han var verkligen min första kärlek. Kommer alltid ha en softspot för honom och det är så härligt att känna att vi faktiskt kan vara vänner nu.
Anyway han är en riktig teddybjörn!!


Visst är han söt? *Pöss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0