Pay it Forward..

Vaknade upp vid 19 tiden idag..Söndagar är ju min "sovardag", precis vad jag behöver efter en jobbar helg. Även om det inte är ett ansträngande jobb så är det fortfarande tungt att hålla sig vaken 3 nätter i rad.
Ringde Harry när jag vaknade, trodde hon skulle komma hem från Göteborg idag, men hon stannar tydligen tills imorgon..Härligt för henne att få lite höstromans. Jag hade då inte klagat!

Sitter och tittar på filmen "Pay it forward"..en sån där feel-good movie. Har faktiskt inte sett den innan, men velat. Älskar ju Haley Joel Osment, (ni vet lillkillen från Sjätte Sinnet) han är grym skådis för att vara så ung. Eller ja..nu för tiden är han väl runt 20.

Vet att jag vilken sekund som helst kommer börja gråta. Jag är en riktig film gråtar typ, eller ja..tv med för den delen. Helt sjukt. Men det är härligt, vare sig det är happy-tears eller sorgetårar är det skönt att låta dom rinna. Får se om denna film framkallar några... I´ll get back to you on that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0