Up and Coming Artist!

Jag älskar verkligen konst!! Och att måla är något jag saknar otroligt mycket i mitt liv. Funderar på om jag skulle går nån skapar kurs eller så till våren bara för att få måla igen. It makes me feel alive...
Anyway. En vän till mig är helt sjukt talangfull när det kommer till målning..har sett några av hans verk och jag älskar dom!

Nu har han en ny serie tavlor på G som så småningom ska bli en utställning...Hoppas så att man får se den.
Men håll utkik efter den grymma och supergoa Kristian Skjefstad!


                                           Två av tavlorna


Kommentarer
Postat av: Pontus

Riktigt fina greje, love his stuff!

2008-09-12 @ 13:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0